آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کیف قاپ معتاد در شهرری دستگیر شد

کیف قاپ معتاد در شهرری دستگیر شد

به گزارش راگانیوز ، سرهنگ محمد کالوسی با اشاره به گشت مستمر ماموران انتظامی در محدوده افزود: چند روز گذشته مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری در حال گشت‌زنی در محدوده سه راه ورامین با فریادهای یک زن مواجه و به سمت وی می روند.
وی افزود: در بررسی مشخص شد که یک سارق موتورسوار کیف این زن را ربوده اما با توجه به مقاومت وی در برابر دزد، او به زمین افتاده و از ناحیه کتف و دست راست دچار آسیب دیدگی شده بود.
کالوسی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال حضور سارق در محل، محدوده مذکور به منظور شناسایی سارق و جلوگیری از فرارش با هماهنگی مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری تحت محاصره قرار گرفت و دقایقی بعد سارق در یکی از خیابان های فرعی محل مشاهده شد.
رییس کلانتری ۱۳۱ شهرری با بیان اینکه مأموران در اقدامی ضربتی و پیش از هرگونه اقدامی از سوی سارق، اقدام به دستگیری وی کردند، گفت: هنگام دستگیری کیف زنانه مالباخته نیز همراه سارق بود که این فرد به همراه کیف سرقتی به کلانتری منتقل شد.
وی با اشاره به حضور مالباخته در کلانتری افزود: مالباخته با رویت سارق موتور سوار کیفش و سارق را شناسایی کرد.
سرهنگ کالوسی یادآور شد: متهم از سارقان سابقه‌دار محدوده شهر ری است که پیش از این بارها به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود.
به گفته رییس کلانتری ۱۳۱ شهرری، متهم که به تازگی از زندان آزاد شده اعتراف کرد که برای تامین هزنیه‌های خرید مواد مخدر اقدام به سرقت کرده است.
وی افزود: همچنین متهم در بازجویی‌های تخصصی به بیش از ۵۰ فقره سرقت به روش قاپ‌زنی و کیف قاپی اعتراف کرد.
سرهنگ کالوسی با اشاره به احتمال ارتکاب جرایم دیگر از سوی این فرد، خاطرنشان کرد: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و وی برای بررسی و کشف دیگر جرائم و انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.