آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گرامیداشت روز مادر در آسایشگاه خیریه کهریزک

 به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ همزمان با خجسته زاد روز دخت نبی مکرم اسلام (ص) ، خانم فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر در یازدهمین روز از نوروز، بخشهای محل زندگی مادربزرگهای کهریزک ، حال و هوای شادی داشت .

در این روز زیبا که به نام نامی مادر مزّین گردیده ، جمعی از مدیران ، مددکاران و مسئولین بخشهای آسایشگاه با حضور بر بالین مادر بزرگهای کهریزکی و اهداء شاخه گلی معطر ، مقام و منزلت این عزیزان را گرامی داشته ، برای یکایک آنان که ولی نعمتان این مجموعه هستند، آرزوی زندگی توأم با آرامش و آسایش داشتند.

بانوان سالمند مجموعه نیز که امروزه جمعیت شان حدوداً 800 نفر بوده و هریک به دلایل گوناگون اجتماعی و مشکلات جسمانی ، خانه و کاشانه اشان کهریزک است ، با استقبال از خادمین و مسئولین این خانه بزرگ ، با لبخند شادی آنان را بدرقه کردند.

 گرچه این روز ، روز گلایه مندی و اعتراض نبود ولی دلتنگی های بعضی از مادربزرگها، بغض فرومانده در جانشان را باز کرد و برای مددکاران و مسئولین مجموعه گفتند که در طول تعطیلات منتظر آمدن برخی فرزندان بی مهر یا بستگان خود بودند ، اما آنها نیامدند.

محبوبه زیارتی مدیر امور اجتماعی آسایشگاه ، درپایان این روز کاری و پس از دیدار با مادربزرگهای ساکن در بخشهای مختلف ، به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: از اینکه توانستیم در این روز به حضور مادران این خانه برسیم و شاد باشمان را تقدیمشان کنیم ، بسیار خوشحالیم.

زیارتی همچنین یاد آور شد: برخی از مادران مستقر در آسایشگاه گلایه هایی هم داشتند ، گلایه از بی اعتنایی فرزندان ، بستگان دور و نزدیک ، با دلداری دادن به آنها سعی در حفظ آرامش روحی و روانی شان را داشته و داریم ، اما چه خوب است که همه فرزندان این جامعه بدانند که باید همواره احترام بزرگترهای خود را داشته ، با یاد کردن و دیدار آنان ، روحیه ادامه زندگی را در وجودشان تقویت نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.