آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گزارش تصویری / تجلیل از خانواده شهدای آتش‌نشان شهرری

 

به گزارش  راگانیوز ، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 تهران، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بعدازظهر امروز به‌همراه تعدادی از مدیران شهری شهرداری منطقه 20 در آستانه سالگرد حادثه پلاسکو، با حضور در منازل خانواده های شهید آتش نشان «بهنام میرزاخانی» و «رضا شفیعی» یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

شهردار منطقه 20 ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان در این بازدید اظهار داشت: شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو با ایثار، رشادت و جانفشانی برای نجات جان مردم از جان خودشان گذشتند که در آستانه فرارسیدن سالگرد این حادثه یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی می داریم.

وی افزود: اقدامات ایثارگرانه شهدای آتش نشان نمایشی از ایثار و از خودگذشتگی بود که همکاران شهید آتش نشان به خوبی این مهم را در حادثه پلاسکو به نمایش درآوردند.

صفوی تصریح کرد: دلجویی و تکریم از خانواده های معظم شهدا همواره دردستور کار مدیریت شهری است که این بار، سالگرد حادثه پلاسکو بهانه ای شد تا از مقام والای خانواده‌های معظم شهید آتش نشان بهنام میرزاخانی به عنوان اولین شهید حادثه پلاسکو و شهید آتش نشان رضا شفیعی تجلیل به‌عمل آید.

شهردار منطقه 20 بیان کرد: مراسم سالگرد برای شهدای آتش نشان از سوی شهرداری برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.