آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گزارش تصویری / زائران حسینی در تهران با شور عاشورایی «حسین»(ع) را فریاد زدند

به گزارش راگانیوز،  امروز زن و مرد زیر باران شدید که از ساعت ۷٫۳۰ شروع به باریدن کرده و مانع حرکت عاشقان اباعبدالله حسین به سمت حرم عبدالعظیم حسینی (ع)در شهرستان ری نشده حرکت کردند و هر لحظه به تعداد آنها افزوده می شود.صبح امروز همزمان با اربعین حسینی سیل عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در قالب راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسن(ع) در شهرری در حال حرکت می باشند.

لحظه به لحظه به جمعیت شرکت کننده در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در میدان امام حسین(ع) افزوده می شود.

گفتنی است؛ اکیپ‌های امدادی هلال احمر و نیروهای بسیج، سپاه، ارتش، حفظ نظم و امنیت مراسم امروز و ارائه خدمات به راهپیمایان را بر عهده دارند.

موکب های پدیرایی از مردم در طول مسیر به صورت خودجوش و یا از طریق نهادهایی مانند شهرداری برپاشده که ضمن پذیرایی از راهپیمایان با پخش نوحه های حسینی موجب ایجاد توانی مضاعف در پاهای عاشقان اباعبدالله حسین(ع) می شود.
حضور ماموران نیروی انتظامی در طول مسیر از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان خراسان چشمگیر است.
تعدای از جوانان در قسمت های مختلف مسیر راهپیمایی با واکس زدن کفش های عزاداران حسینی (ع) و چای گرم از دوستاران اهل بیت پذیرایی می کنند.

تصاویر مربوط به راهپیمایی عاشقان امام حسین (ع) از میدان امام حسین را ملاحظه می فرمائید.

arbain-1

arbain-2

arbain-3

 

aks-1aks-2aks-3teh

 

arbain1

 

arbaintehrann-1arbaintehrann-2arbaintehrann-3arbaintehrann-4arbaintehrann-5arbaintehrann-6arbaintehrann-7arbaintehrann-8arbaintehrann-9arbaintehrann-10arbaintehrann-11arbaintehrann-12arbaintehrann-13arbaintehrann-14arbaintehrann-15arbaintehrann-16arbaintehrann-17arbaintehrann-18

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.