آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گزارش عملكرد 6 ماهه روابط عمومي فرمانداري ها و شهرداري هاي استان/ فرمانداري شهرستان ري و شهرداري ملارد در رتبه نخست

به گزارش راگانیوز ، مصطفي رهگذر  با اشاره به اينكه روابط عمومی هر نهاد و دستگاه ﺁﻳﻨﻪﺍﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﻌﻜﺎﺱ ﺩﻗﻴﻖ ﺭﺧﺪﺍﺩﻫﺎﻱ ﺩﺭﻭﻥ ﻭ ﺑﺮﻭﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ گفت:‌ نقش روابط عمومي ها در توليد و انعكاس اخبار مهم است تا آنجا كه براي تقويت اين بخش در استانداري تهران ارزيابي هايي ماهانه از عملكرد فرمانداري ها در دستور كار قرار دارد.
وي افزود: از ابتداي سال 93 تا كنون عملكرد 16 فرمانداري استان در بخش روابط عمومي و توليد محتوا، ماهانه ارزيابي و براي فرمانداري ها ارسال شده است.
معاون روابط عمومي، تشريفات و امور بين الملل استانداري تهران ارزيابي ماهانه را راهكاري براي شناسايي نقاط قوت و ضعف روابط عمومي ها براي مديران و فرمانداران برشمرد و تصريح كرد:‌اين اقدام علاوه بر ايجاد رقابتي سازنده در ارتقاي عملكردها،موجب شد تا در تهيه و انتشار اخبار نيز بين استانداري ها رتبه مناسبي به دست آوريم.
رهگذر يكي از شاخص هاي انتخاب مديران برتر روابط عمومي هاي استان تهران را نتايج ارزيابي هاي عملكرد ماهانه دانست و گفت: به دنبال نتايج مثبت بررسي اقدامات ماهانه روابط عمومي فرمانداري ها، از سال گذشته عملكرد شهرداري هاي استان تهران نيز در بررسي هاي ماهانه ارسال خبرها از نظر كمي مورد توجه قرار گرفته است.
عضو شوراي اطلاع رساني و ارتباطات استانداري و مشاور هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان بررسي كيفيت و كميت اخبار ارسال شده از سوي روابط عمومي فرمانداري ها را شاخص اصلي ارزيابي ماهانه برشمرد و تاكيد كرد:‌در حال حاضر گزارشي 6 ماهه از عملكرد فرمانداري ها در اين بخش در سالجاري تهيه شده و براي استاندار تهران ارسال شده است.
وي با ابراز اميدواري از تاثير مثبت اتخاذ تدبير ارزيابي هاي ماهانه در عملكرد روابط عمومي فرمانداري ها گفت:‌ استانداري تهران اين آمادگي را دارد تا شرايط مورد نياز در مسير بهبود جايگاه روابط عمومي هاي استان را در اختيار آنها قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.