آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یلدای ایثار و مهربانی در شهرری

به راگانیوز، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 به همراه مدیران ارشد این منطقه به منظور همدردی با خانواده های معزز شهدای مدافع حرم و ارج نهادن به مقام والای شهدا و قدردانی از صبر خانواده های آنها، به مناسبت شب یلدا در مراسمی با عنوان یلدای ایثار حضور یافت و از خانواده های معزز تجلیل به عمل آورد.

صفوی ترویج شهادت و ایثار را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و افزود: آرامش و توسعه امروز کشور مرهون ایثارگری و رشادت های شهداست و صبر و استقامت خانواده های آنها تکمیل کننده این مهم است.

شهردار منطقه 20 شهر تهران دلجویی و دیدار  با خانواده های  معزز شهدا را به عنوان کوچک ترین کاری که برای ادای دین به شهدا می توان انجام داد، برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مسلمی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 نیز گفت: همزمان با شب یلدا برای کودکان کارکوره‌پزخانه‌های جنوب تهران در روستای محمود آباد مراسم جشنی برگزار شد تا علاوه بر فراهم شدن  ساعاتی شاد و سرگرم کننده، لحظه های به یاد ماندنی برای این افراد رقم بخورد.

مسلمی هدف از اجرای “طرح یلدای مهربانی” را مسرور کردن دل کودکانی که به دلایل اقتصادی توانایی جشن گرفتن این شب را ندارند و نیاز به حمایت خیرین و نهادهای حمایتی دارند ، عنوان کرد و افزود : این برنامه شامل برگزاری ویژه برنامه های متنوع هنری و نمایشی و اهداء 600 بسته پذیرایی ویژه شب یلدا( شامل آجیل ، میوه و شیرینی) و لباس های گرم زمستانی بین کودکان کار و خیابان بود.

http://raganews.ir/?p=58402

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.