آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یک تعمیرگاه خودرو در کهریزک طعمه آتش شد

خبرگزاری فارس: یک تعمیرگاه خودرو در کهریزک طعمه آتش شد

به گزارش راگانیوز ، تعمیرگاه خودرو واقع در خیابان قدیم جاده قم به دلیل فرسودگی سیم کشی برق دچار حریق شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در محل حادثه، آتش مهار و از سرایت آتش به مغازه‌های مجاور جلوگیری به‌عمل آمد.

وحید فروغی، سرپرست آتش نشانی کهریزک با اعلام این خبر اظهار داشت: طی تماس تلفنی با ایستگاه آتش نشانی شماره یک کهریزک و خبر آتش سوزی در یک واحد تعمیرگاه خودرو واقع در جاده قدیم قم اطلاع‌رسانی شد.

پس از دریافت پیام، نیروهای آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با اطفای حریق از وارد شدن خسارات بیشتر به تعمیرگاه و سرایت آتش به واحدهای تجاری مجاور جلوگیری به‌عمل آوردند.

سرپرست آتش نشانی کهریزک در ادامه افزود: علت وقوع حریق، فرسودگی سیم‌های برق و استفاده بیشتر از حد مجاز از تاسیسات برقی بود که متاسفانه منجر به وقوع این حادثه شده بود.

وی اظهار داشت: به‌طور میانگین حدود 50 درصد آتش سوزی‌های منازل، کارخانه‌ها و … به‌دلیل نقص سیم کشی و اتصالات برقی صورت می‌گیرد از این رو به شهروندان توصیه می‌شود به‌طور مستمر تاسیسات برقی محل سکونت و محل کار خود را بررسی کنند و نسبت به رفع نواقص اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.