آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۱۰ طرح برق رسانی در شهرستان ری به بهره برداری رسید

به گزرش راگانیوز ؛مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ری روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از طرح اصلاح و بهینه فیدر ۲۰ کیلو ولت فیروزآباد ری گفت: این طرح با اعتبار یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در جهت اصلاح و بهینه سازی شبکه برق منطقه از ابتدای سه راه تقی آباد تا پل فیروزآباد به طول ۱۰ کیلومتر به بهره برداری رسید.

داود رحیمی ادامه داد: ۹۰ برقکار حرفه ای این منطقه در قالب ۱۸ اکیپ در اجرای این طرح جهادی نقش داشته اند که طی آن پایه های فرسوده جمع آوری و پایه های جدید نصب شد.
رحیمی اظهار داشت: تعویض کنسول، مقره و رفع سیم پارگی در راستای کاهش خاموشی های گذرا، پایداری شبکه با هدف کاهش تلفات و افزایش رضایت مشترکان از مهمترین اهداف این طرح است.
وی در خصوص سایر طرح های برق رسانی گفت: تعویض تابلو فشار ضعیف و ۲۰ کیلو ولت پست ولی آباد با اعتبار یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال، تعویض کابل فرسوده فیدر صنیع حد فاصل شبکه هوایی تا پست زمینی با اعتبار یک میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال و اصلاح شبکه کوچه سترگ با اعتبار یک میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.
رحیمی اضافه کرد: تامین برق تعاونی مسکن حضرت عبدالعظیم(ع) با اعتبار یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، تامین برق مجتمع یارمان با اعتبار یک میلیارد و ۹۲ میلیون ریال، تعویض کابل ۲ کیلو ولت پست زمینی ملت ۲ با اعتبار ۶۱۲ میلیون ریال و تامین روشنایی خیابان مجتمع بهاران با اعتبار ۶۳۷ میلیون ریال، کاهش باربست زمینی دولت آباد و رفع ضعف ولتاژ خیابان بابک از جمله دیگر طرح هاست.
به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر (در هشتم شهریور ۱۳۶۰) هفته دولت نامگذاری شده است.
فرماندار ری پیش تر از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۴ طرح عمرانی، درمانی، آموزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۷۳ میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی، استانی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داده بود.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.