آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۱۲۴۳ نفر در ری از طریق مراکز کاریابی شاغل شدند

به گزارش راگانیوز ؛ حمیدرضا داداشی اظهار داشت: کاریابی های تحت پوشش اداره کار شهرستان ری طی سال گذشته ۳ هزار و ۱۱۳ فرصت شغلی بخش های تولیدی و خدماتی را به افراد جویای کار معرفی کرده اند.

وی اضافه کرد: نداشتن تخصص و مهارت های لازم از سوی کارجویان بزرگترین معضل افراد در پیدا کردن شغل مورد نظرشان است.
داداشی ابراز کرد: اجرای طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و برگزاری دوره های فنی و حرفه ای در رشته های جدید می تواند تا حدودی معضل نبود مهارت در بین جویندگان کار را حل کند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری در ادامه به پرداخت تسهیلات به طرح های خود اشتغالی روستایی در سامانه کارا پرداخت و افزود: ۴۹ طرح اشتغال روستایی و عشایری طی سال ۹۷ به بانک های عامل معرفی شد که از این میزان ۱۵ طرح به مرحله پرداخت رسید.
داداشی ادامه داد: تسهیلات پرداخت شده به این طرح ها باعث اشتغالزایی ۸۸۴ نفر به صورت مستقیم و یک هزار و ۶۶۱ نفر به صورت غیر مستقیم در روستاهای شهرستان ری شده است.
وی با بیان اینکه دولت برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار از طریق سامانه کارا تسهیلات اشتغال فراگیر را پرداخت می کند، تصریح کرد: بانک های عامل طی سال ۹۷ به ۲۹ طرح اشتغال پایدار شهرستان ری تسهیلات ارائه کردند که موجب اشتغال ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۱۴۴ نفر به صورت غیر مستقیم شده است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.