آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۱۲۶ فقره تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در ری پرداخت شد

علیرضا نادریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر متقاضی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با سود هشت درصد دریافت کرده که تسهیلات پرداختی برای احیای بافت فرسوده، ترمیم مبلمان شهری و بازآفرینی شهری بوده است.
وی تصریح کرد: تمامی بافت‌های فرسوده شهرهای تابعه شهرستان ری از جمله باقرشهر، قیامدشت، کهریزک و حسن آباد فشافویه شامل این طرح می شوند و متقاضیان می توانند درخواست های خود را برای دریافت تسهیلات ارائه دهند.
نادریان افزود: تاکنون ۱۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۴۰ میلیارد ریال به بافت فرسوده کهریزک و ۲۶ فقره نیز به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به متقاضیان دریافت وام در باقرشهر پرداخت شده است.
وی یادآور شد: ساکنان بافت های فرسوده علاوه بر محدودیت در برخورداری از امکانات رفاهی، به دلیل ساختار فرسوده و ناایمن در معرض انواع تهدیدها و آسیب ها به خصوص در مواقع زلزله و بلایای طبیعی قرار دارند.
معاون اداره راه و شهرسازی جنوب تهران با بیان اینکه نوسازی بافت‌های فرسوده یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای توسعه شهری محسوب می شود، اضافه کرد: نوسازی بافت های فرسوده به ویژه در مناطق روستایی، امنیت و سلامت ساکنان این مناطق را به همراه دارد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.