آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۱۳۰۰ هیات مذهبی آماده برگزاری مراسم محرم امسال در شهرری است

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام علی کنگرلو  اظهار داشت: ۳۰۰ مبلغ دینی نیز آماده اعزام به نقاط مختلف این شهرستان برای پاسخگویی به سوالات و شبهات در این ایام هستند.
وی به نحوه نظارت سازمان تبلیغات بر عملکرد هیات های مذهبی اشاره کرد و افزود: نظارت بر عملکرد هیات ها در ایام محرم به خصوص در دهه اول از طریق شورای هیات های مذهبی متشکل از تیم های ارزیابی انجام می شود.
حجت الاسلام کنگرلو یادآور شد: ۱۰ تیم بازرسی در ایام محرم بر عملکرد هیات ها نظارت دارند و از هر منطقه یک تیم بازرسی در ایام دهه محرم حضور خواهد داشت.
وی به ساعت برگزاری مراسم سوگواری در ایام محرم از سوی هیات ها اشاره کرد و گفت: هیات ها تا ساعت ۲۳ شب اجازه تردد و برگزاری مراسم سوگواری را دارند تا مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه دشمنان درصدد ایجاد چالش و وارد کردن آسیب های جدی درزمینه فرهنگ عاشورایی هستند، گفت: هیات های مذهبی و مراسم های ایام محرم بهترین فرصت برای پاسخگویی به شبهات و رفع ابهامات در زمینه دینی و مذهبی است.
حجت الاسلام کنگرلو ضمن توصیه به هیات ها در زمینه استفاده از مبلغان روحانی در مراسم ایام محرم تاکید کرد: استفاده از سخنرانان روحانی سبب تبیین فلسفه قیام امام حسین (ع) و شخصیت ایشان شده و از سوی دیگر به شبهات در این حوزه نیز پاسخ داده می شود.
وی ادامه داد: مردم در صورت بروز مزاحمت بلندگوی هیات ها می توانند با شماره ۵۵۹۰۰۱۹۰ شکایت خود را مطرح کرده که شکایت ها بررسی و به این افراد تذکر داده خواهد شد.
اولین روز محرم ۱۳۹۷ مصادف است با سه شنبه (۲۰ شهریور ) است.

 

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.