آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۱۴۵ مدرسه ناحیه ۲ شهرری بهسازی و مقاوم سازی شد

به گزارش راگانیوز ؛ علی یزدان پناه  افزود: ۵۵ مدرسه در این ناحیه توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و ۹۰ مدرسه نیز با مشارکت شهرداری منطقه ۲۰ و اداره کل نوسازی تجهیز و مقاوم سازی شد.
وی تصریح کرد: بهسازی مدارس شامل مقاوم سازی فیزیکی ساختمان ها در مقابل زلزله، نوسازی تجهیزات بهداشتی، آبخوری ها، روکش آسفالت، ایزوگام پشت بام و تعمیر سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس را شامل می شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان ری اضافه کرد: رنگ‌آمیزی دیوارها، خط کشی حیاط مدارس، تعمیر میز و نیمکت‌ها و نقاشی دیوار مدارس ابتدایی نیز از تعمیرات جزئی محسوب می شوند که همه ساله در فصل تابستان انجام می شود.
وی با بیان اینکه ۳۲ کلاس درس در آغاز سال تحصیلی جدید به مدارس مقطع ابتدایی این ناحیه افزوده می شود، افزود: هم اکنون چهار مدرسه در این ناحیه در حال ساخت است که براساس برنامه ریزهای انجام شده تا اول مهر امسال به بهره برداری می رسد.
یزدان پناه تصریح کرد: امسال ۶۳ درصد دانش آموزان این ناحیه در مقطع ابتدایی و ۳۷ درصد نیز در مقطع متوسطه، هنرستان و کار و دانش تحصیل می کنند.
وی عنوان کرد: ۲۵ درصد مدارس این ناحیه غیردولتی و ۷۵ درصد نیز دولتی، تیزهوشان و شاهد را تشکیل می دهند، ضمن اینکه ۸۰ باب از مدارس این شهرستان نیز هوشمند سازی شده اند.
در سال تحصیلی جدید ۴۶ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در ناحیه ۲ آموزش و پرورش ری در ۱۷۳ تحصیل می کنند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.