آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۲۰۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان تهران اجرا می شود

به گزارش راگانیوز ، سرهنگ حمید دامغانی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: راه اندازی نمایشگاه های دفاع مقدس در سطح شهرستان ها، اکران فیلم های دفاع مقدس، یادواره های شهدا و تئاترهای خیابانی با موضوع دفاع مقدس از مهمترین برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.
وی تصریح کرد: همچنین ۳۱ برنامه مسجد محور تحت عنوان آبروی محله و افتخار کوچه ها با حضور خانواده و همسایه در محلات شهرستان های استان برگزار می شود.
دامغانی به شبیه سازی عملیات سیدالشهدا در این هفته اشاره کرد و افزود: این شبیه سازی خاص لشکر ۱۰ امام حسین (ع) در منطقه فکه بوده و در ۹ فصل در شهرستان های استان اجرا می شود.
وی بازدید از خانواده شهدا و جانبازان، عطر افشانی مزار شهدا، اعزام راویان به مدارس و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
دامغانی از برگزاری نمایش اقتدار در شهرستان های استان خبر داد و گفت: نمایش اقتدار در شهرستان های مختلف با شروع هفته دفاع مقدس آغاز می شود و صبحگاه مشترک و همچنین رژه اقتدار را نیز خواهیم داشت.
دامغانی از اجرا و تکمیل ۸۸ طرح عمرانی در طی هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۲۶ طرح از این تعداد افتتاح و بخشی هم تکمیل و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی افزود: آغاز عملیات اجرایی ۴۶ باب منزل مسکونی برای خانواده ها، تعمیر و مرمت ۲۰ باب منزل مسکونی نیازمندان، و ساخت جهار باب خانه عالم، بهره برداری از چند استخر کشاورزی انتقال آب، احیای پنج قنات و چاه کشاورزی از جمله مهمترین طرح هایی است که به بهره برداری خواهد رسید.
معاون هماهنگ ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران همچنین از اعزام پنج هزار و ۸۵۶ نفر در قالب ۳۴۱ گروه جهادی به مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این تعداد از گروه های جهادی از نهم شهریورماه سالجاری تاکنون به این مناطق اعزام شده اند.
وی افزود: در طی این مدت به ۶ هزار و ۳۱۵ نفر خدمات پزشکی در قالب ویزیت عمومی، دندانپزشکی، بینایی ‌سنجی و غیره ارائه شد.
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا ۶ مهر ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.