آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۳۵۰ میلیون تومان بودجه شورای شهرستان ری تصویب شد

به گزارش راگانیوز ، حسن خلیل‌آبادی در اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری در سال ۹۸ که بعدازظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: بارش‌های اخیر رحمت و نعمت بزرگ الهی بود که خودمان مانع استفاده درست از این نعمات الهی شدیم و هزینه‌های سنگینی را به همراه داشت.

وی با تأکید بر اینکه این بارندگی‌ها حجت را بر همه ما تمام کرد، ادامه داد: مسیر رودخانه‌ها را خوب لایروبی نکردیم و در مسیرش خانه ساختیم و مراکزی برای آبخیزداری پیش‌بینی نکردیم و شاهد چنین حوادث تلخی در روزهای نخست سال بودیم که باید مسؤولان مدیریت‌های لازم را در شرایط فعلی برای گرفتاری‌های مردم انجام دهند و با دوراندیشی و پیشگیری لازم از اتفاقات ناگوار بعدی جلوگیری کنند.

عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با تشکر از همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان ری بیان کرد: در شهرستان ری چند نقطه نگران‌کننده وجود داشت که با مدیریت، کنترل و مراقبت مناسب و به‌موقع مشکل حاد و خاصی پیش نیامد و حادثه ناگواری در پی نداشت و تنها خرابی و خسارت‌های مالی بر جای گذاشت اما از هم‌اکنون باید برای نقاط خطرناک در بخش‌های کهریزک، حسن‌آباد فشافویه و خاوران چاره‌اندیشی و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

خلیل‌آبادی در ادامه این جلسه به بررسی منابع درآمدی و هزینه‌ای بودجه شورای اسلامی شهرستان ری با حضور اعضا پرداخت که ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار به‌عنوان بودجه سال جاری شورای شهر شهرستان ری به تصویب رسید.

وی از برگزاری دومین سمینار نقش شوراها در توسعه ری خبر داد و افزود: به مناسبت روز ملی شوراها این سمینار بزرگ در اردیبهشت‌ماه با هدف هم‌گرایی و ارتقای فعالیت شورای اسلامی شهرستان ری و برجسته‌سازی هویت ری برگزار می‌شود که در نشست امروز برنامه‌ریزی و تبادل‌نظر درباره نحوه برگزاری آن انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران نیز با اعلام اینکه ظاهراً امروز در مجلس شورای اسلامی شهرستان ری پیشنهادی مبنی بر مدیریت شهری مستقل شهرری با ۳۵ امضاء به هیئت‌رئیسه مجلس دادند، تصریح کرد: امیدوارم نمایندگان محترم مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع که در حق مردم اجحاف شده اهتمام داشته و با انجام این امر مهم خبر خوب و خوشی را به مردم شهرری در سال ۹۸ بدهیم چراکه داشتن شورای مستقل طبق اصل ۱۰۰ قانون اساسی حق عمومی و اساسی اهالی ری است و در کل کشور تنها شهرری از داشتن آن محروم مانده است.

خلیل‌آبادی در ادامه نیز ضمن انتقاد از تعداد، نحوه و برخورد بیش از ۱۰۰ نفر از کارمندان مجموعه همشهری ابراز داشت: متأسفانه خبرنگاران و بسیاری از مشاغل در کشور ما امنیت شغلی ندارند که زیبنده نام جمهوری اسلامی ایران نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی تهران با تأکید بر اینکه شهردار تهران باید در این زمینه پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: فردی پس از سال‌ها کار در یک مجموعه پس از تعطیلات نوروزی توسط دستگاه حضوروغیاب مطلع اخراجش شود، کار ناشایست می‌دانیم که می‌تواند منجر به ضربات سنگینی به پیکر یک خانواده باشد و قطعاً این نوع رفتار در هیچ آموزه دینی، ملی و اخلاقی قابل توجیه نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.