آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۳ هزار جلد کتاب به کتابخانه های شهرری اهدا شد

علی اکبر قربانی  اظهار داشت: کتاب ها با موضوعات مختلف درسی، عمومی، حوزه کودک و بزرگسال توسط خیرین و مردم به کتابخانه های ری اهدا شده است.
وی افزود: باوجود افزایش این تعداد از کتاب ها هنوز سرانه مطالعه در این شهر به حد مطلوب و استاندارد نرسیده و نیاز به اقدامات بیشتری در رفع موانع در این حوزه است.
قربانی تاکید کرد: اهدای کتاب باید به عنوان یک سنت حسنه در بین مردم نهادینه شود تا بتوان با این نوع اقدامات، بخشی از نیاز منابع کتابخانه‌های عمومی در این شهر را تامین کرد.
مدیراداره کتابخانه های شهرستان ری با بیان اینکه ۱۷ کتابخانه در سطح شهرستان ری فعال است، گفت: ۶ کتابخانه روستایی در روستاهای ده خیر، اسلام آباد، قلعه نو، گل حصار، تورقوزآباد و خانلق و ۱۱ کتابخانه نیز در سطح شهرری به مردم خدمات رسانی می کنند.
وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۲ هزار نفر عضو این کتابخانه ها هستند و جلسات نقد و بررسی کتاب، جمع خوانی، قصه گویی و بلند خوانی نیز به طور دائم دراین اماکن فرهنگی برگزار می شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.