آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۴۰ پایگاه در شهرری به جاماندگان اربعین خدمات رسانی می کند

به گزارش راگانیوز ؛ کاروان عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) استان تهران با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای ششمین سال پیاپی از مسیر اصلی ، میدان امام حسین (ع) پیاده روی ۱۷ کیلومتری را تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای کسب ثواب این حدیث امام هادی (ع) درخصوص منزلت حضرت عبدالعظیم (ع) که می فرمائید: «اگر قبر عبدالعظیم (ع) را که در نزد شماست زیارت می کردی مانند کسی بودی که امام حسین(ع) را در کربلا زیارت کرده است».

حجت الاسلام علی کنگرلو  اظهار داشت: سال گذشته ۲۰ پایگاه فرهنگی در طی این مسیر مستقر بود که امسال به ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.
وی تصریح کرد: ارائه مشاوره های فرهنگی، دینی و اجتماعی و همچنین پاسخگویی به سوالات مردم از سوی مبلغان و روحانیون مستقر در پایگاه های فرهنگی به زائران از برنامه های مورد نظر در این روز به شمار می رود.
حجت الاسلام کنگرلو افزود: حسینیه هایی به عنوان محل استراحت و استقرار زائران پیش بینی شده و در اختیار شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان مکتب اسلام و قرآن مقوله دینی و فرهنگی جوانان را مورد تهاجم خود قرار دادند، گفت: با توجه به اهداف و نیات شوم دشمنان و فعالیت آنها در زمینه ایجاد شبهات در بخش فرهنگی حضور زائران به ویژه جوانان در مراسم اربعین بهترین راه مقابله توطئه های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و اسلام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.