آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۴۱۰ فقره وام کارگشایی در شهرری پرداخت شد

به گزارش راگانیوز ، یدالله صفری  اظهار کرد: اکنون مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایام جشن نیکوکاری هستیم؛ مردم ما همیشه در کار خیر و کمک مرز نمی‌شناسند و این را ثابت کرده‌اند و پای کار خیر و کمک به هم نوع خود هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرری با تأکید بر اینکه ۴۱۰ وام کارگشایی در سال ۹۶ پرداخت کردیم، تصریح کرد: ارزش اعتباری این وام‌ها چهار میلیارد تومان بوده است.

صفری با اشاره به اینکه هفت میلیارد تومان وام خودکفایی پرداخت کردیم، اضافه کرد: این وام‌ها در جهت اشتغال و توانمندسازی خانواده‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه هدف و تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش است، تصریح کرد: اجرای برنامه‌هایی که در دست کار داریم برای این افراد می‌تواند توانمندی ایجاد کند و با توجه به نیاز و شرایطی که دارند این کار انجام شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرری با تأکید بر اینکه ۹۵ دانشجوی تحت پوشش داریم، افزود: هزینه‌های تحصیل و شهریه دانشگاه این عزیزان را ما پرداخت می‌کنیم، نیازهایشان را با کمک خیران و اعتبارات دولتی و حامیان طرح اکرام برآورده می‌کنیم.

صفری بیان کرد: تمام تلاش ما توانمندشدن خانواده‌هاست تا بتوانند اشتغال داشته و فعالیت کنند.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.