آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۴ طرح عمرانی و صنعتی در شهرستان ری به بهره برداری رسید

به گزارش راگانیوز ؛ کارخانه پرورش قارچ شرکت پیشگامان طالقان، استخر آموزشی عبدالله اولیا شیرازی، ساختمان دهیاری روستای تورقوز آباد و ساختمان دهیاری لپه زنگ در بخش خاوران از جمله طرح هایی بودند که در ششمین روز از هفته دولت با حضور محمد حسین مقیمی استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهرستان ری به بهره برداری رسید.
کارخانه قارچ شرکت پیشگامان طالقان طی یک سال با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هکتار احداث شده، ظرفیت تولید این کارخانه سالانه ۸۰۰ تن می باشد که زمینه اشتغال ۵۰ نفر را به صورت مستقیم در روستای قیصر آباد بخش کهریزک ایجاد کرده است.
همچنین استخر آموزشی عبدالله اولیا شیرازی باقرشهر در زمینی به مساحت چهار هزار و ۳۰۰ متر مربع با زیر بنای هفت هزار متر مربع در سه فاز استخر، سالن ورزشی چند منظوره و کلاس های آموزشی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.
این مرکز آموزشی دارای استخر یک هزار و ۲۰۰ متری، استخر کودکان، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، بوفه، مجتمع تجاری و پارکینگ است که طی ۲ سال احداث شده و ظرفیت خدمات دهی به ۱۰۴ نفر را به صورت همزمان دارد.
ساختمان دهیاری و شورای اسلامی تور قوز آباد بخش کهریزک با اعتبار ۶ میلیارد ریال نیز افتتاح شد، این ساختمان طی یک سال با زیربنای ۶۵۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است و دارای سالن آموزشی، دفتر شورای اسلامی روستا و سالن اجتماعات است.
ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای لپه زنک در بخش خاوران در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع و در چهار طبقه با زیر بنای ۵۵۰ مترمربع طی ۲ سال با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل ارزش افزوده احداث و با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.
دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر (در هشتم شهریور ۱۳۶۰) هفته دولت نامگذاری شده است.
به همین مناسبت ۸۴ طرح عمرانی، درمانی، آموزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۷۳ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال در سطح شهرستان ری کلنگ زنی و بهره برداری می شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
ایرنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.