آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۴ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی ری پرداخت شد

مینا رجایی تامین مسکن برای مددجویان و معلولان بهزیستی را از اولویت های این سازمان حمایتی عنوان کرد و اظهار داشت: مسکن یکی از دغدغه های مددجویان به شمار می رود که تامین آن موجب رفع این دغدغه می شود.
وی تصریح کرد: در این راستا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به ۳۹ خانواده مددجو و ۲۶۵ میلیون ریال نیز به ۳۲ خانواده دارای ۲ معلول به بالا پرداخت شد.
رییس اداره بهزیستی ری افزود: این مددجویان از سال ۱۳۹۴ تاکنون در نوبت دریافت این تسهیلات بوده اند.
وی در ادامه یادآور شد: هم اکنون جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان به تفکیک حوزه تخصصی در امور اجتماعی زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست یکهزار و ۲۵۶ نفر، امور توانبخشی ۱۳ هزار نفر و امور پیشگیری ۲۶ هزار نفر است.
رجایی ادامه داد: ماهانه برای ۳۰۰ کودک تحت حمایت در حوزه های تخصصی کمک هزینه تحصیلی، معیشتی و آموزشی پرداخت می شود.
وی گفت: علاوه بر این از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۴۶ میلیون و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه تحصیلی، معیشتی و آموزشی از محل مشارکت های مردمی پرداخت شد.
۱۸ هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و ۲ هزار و ۵۰۰ سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهر ری قرار دارند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.