آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۴ واحد مسکونی در روستاهای محروم ملارد به مناسبت هفته بسیج افتتاح خواهد شد

سرهنگ محسن رضایی شامگاه دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج طی سخنانی از اجرای ۸۷ طرح و برنامه در این هفته در ملارد خبر داد و گفت: افتتاح ۴ واحد مسکونی توسط گروه های جهادی در روستاهای محروم «اخترآباد» از مهم ترین این برنامه ها است، سوله صالحین «سرآسیاب» نیز که یکی از پروژه های اصلی این هفته است، ۵ آذر افتتاح می شود.

وی به تاکید سردار غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر حضور پررنگ جوانان در مساجد اشاره کرد و گفت: استقرار پایگاه های بسیج در خارج از مساجد مطلوب ما نیست، مسجدمحوری یکی از دستاوردهای ۴۰ ساله نظام است، از همین مساجد است، که شهدا پرورش یافتند، در برنامه های هفته بسیج نیز مسجد محور برنامه ها است.

رضایی بر تعامل و هم پوشانی بیشتر بین مسجد و پایگاه های بسیج تاکید کرد و گفت: ۱۲ برنامه از این ۸۷ برنامه محوری است، که ۴۰ سالگی انقلاب و دستاوردهای آن پایه اصلی برنامه های هفته بسیج در سال جاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد با بیان این که یک ششم جمعیت شهرستان ملارد بسیجی هستند، افزود: فلسفه بسیج کار فرهنگی است، که در برنامه های راهیان نور، اوقات فراغت تابستان، دهه فجر، هفته دفاع مقدس و … اجرا می شود، اما اصل این برنامه های فرهنگی در هفته بسیج است و همه کانون ها و پایگاه های بسیج در این هفته برنامه دارند.

وی سپس به فعالیت های ناحیه مقاومت بسیج ملارد اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۱۰ کامیون، چندین دستگاه نیسان و  از بسیج ملارد مایحتاج مانند آب معدنی، پتو و مواد غذایی برای زلزله زدگان ارسال کردند و تعداد بیش از ۵۰ الی ۶۰ نفر از بسیجیان در دوره های زمانی مختلف برای بازسازی مناطق زلزله زده در ثلالث باباجانی اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد اضافه کرد: ۲ ماه پیش نیز ۱۰۴ واحد منزل مسکونی در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در مناطق زلزله زده افتتاح شد، که سهم کوچکی از این اقدامات به سپاه ملارد تعلق داشت، حدود ۱۰ دستگاه کانکس نیز سپاه ملارد در مناطق زلزله زده مستقر کرد، استقرار یک نانوایی در این مناطق برای تولید نان برای زلزله زدگان و … توسط سپاه ملارد انجام شد.

رضایی به زلزله سال گذشته ملارد نیز اشاره کرد و افزود: مردم بسیاری در سوله های صالحین سپاه مستقر شدند و بیش از ۵۰۰ واحد در ملارد توسط بسیج مهندسین مورد بازبینی و بررسی استحکام قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.