آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۵۰ هزار زائر مراسم ارتحال امام(ره) در ری مستقر می شوند

f2به گزارش راگانیوز ، فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) گفت: ۵۰ هزار عزادار بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از داخل و خارج کشور در سطح شهرستان ری ساکن می شوند.

 سرهنگ علی طلوعی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تمامی مدارس، مساجد و حسینیه های شهرستان ری آماده اسکان و پذیرایی از زائران مراسم ارتحال امام(ره) می باشند و در صورت لزوم از ظرفیت ادارات و شرکت های شهرستان نیز استفاده خواهد شد.
وی افزود: سپاه ناحیه عبدالعظیم حسنی(ع) به شکل رسمی و سازمانی میزبان زائران استان های سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد است ولی به صورت تعاملی و غیر مصوب از زائران خراسان رضوی، شیراز، کیش، مازندران و بوشهر هم میزبانی خواهد کرد.
طلوعی خاطر نشان کرد: سپاه رسول اکرم(ص) و سیدالشهدا(ع) ویژه برنامه های بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام(ره) را در سراسر کشور و دو ناحیه سپاه روح الله و ناحیه عبدالعظیم(ع) امورامنیتی، اطلاعاتی، عملیاتی و اسکان زائران را بر عهده گرفته اند.
وی ادامه داد: سپاه ناحیه عبدالعظیم حسنی(ع) مسئولیت دبیری مراسم ارتحال امام(ره) را بر عهده دارد به همین منظور شش کمیته اجرائی، فرهنگی، امنیتی، ارزیابی، پشتیبانی و حمل و نقل در این ناحیه تشکیل شده و در جلسات متعدد با ادارات شهرستان ری تمام هماهنگی های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم به عمل آمده است.
طلوعی با اشاره به اینکه زائرانی که برای مراسم ارتحال امام(ره) می آیند بدون شک از حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) نیز زیارت خواهند کرد افزود: تامین امنیت در دو حرم با وجود ازدحام زائران کار سخت و دشواری است ولی با تلاش و سخت کوشی ماموران سپاه، بسیج، اطلاعات و نیروی انتظامی امنیت لازم فراهم خواهد شد.
وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی نمایشگاه جلوس تا عروج در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار خواهد شد و همچنین پنج هزار بسته فرهنگی در میان زائران توزیع خواهد شد.
طلوعی همچنین اظهار داشت: امسال ۱۰ هزار نفر از ساکنان شهرستان ری در مراسم ارتحال امام(ره) شرکت خواهند کرد بر همین اساس ۷۰ دستگاه اتوبوس با کمک فرمانداری و شهرداری این زائران را از میادین اصلی شهرستان ری به حرم امام(ره) و بلعکس جا به جا خواهند کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.