آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۵۰ واحد غیرمجاز چربی سوزی در شهرستان ری باید ساماندهی شوند

به گزارش راگانیوز ؛ زهره عبادتی افزود: فعالیت این واحدهای تولیدی موجب آلودگی هوا، انتشار بوی نامطبوع، افزایش سگ های ولگرد، موش و حشرات موذی در منطقه می شود.

وی تصریح کرد: این واحدهای چربی گیری در زمین های کشاورزی غیر قانونی فعالیت می کنند که باید به شهرک صنعتی چرمشهر منتقل شوند.
عبادتی ادامه داد: واحدهای چربی گیری و زهتابی باید به صورت اصولی دارای تصفیه خانه و فیلتراسیون صنعتی برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع باشند.
وی با بیان اینکه اکثر واحدهای چربی گیری در بخش های قلعه نو، کهریزک و باقرشهر فعال هستند، یادآورشد: این واحدها باید در شهرک های صنفی مستقر شوند تا سیستم های متمرکز تصفیه خانه فاضلاب برای جلوگیری از آلودگی محیط زیستی احداث کنند.
عبادتی با اشاره به اینکه پنج تا ۱۰ نفر به صورت مستقیم در این واحدها مشغول به فعالیت هستند، افزود: عمده کارگران واحدهای چربی سوزی اتباع کشور افغانستان هستند که به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند، ضمن اینکه به کارگران ایرانی فعال نیز خدمات بیمه ای ارائه نمی دهند.
به گزارش ایرنا، واحدهای چربی سوزی با جوشاندن استخوان ها و چربی های جمع آوری شده از سطح شهر، چربی موجود در آن را در صنایع مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می دهند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.