آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۶۰۰ پایگاه اورژانس در ایام نوروز برپا می شود

به گزارش راگانیوز ،  پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۸ در محل ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: پنج هزار و ۵٠٠ آمبولانس، ۴۱ فروند آمبولانس هوایی، ۳۳۰ موتور آمبولانس و ۴۱ اتوبوس آمبولانس در این کمپ ها مستقر و در صورت امکان خدمات رسانی می کنند.
وی با بیان اینکه پوشش تمامی نقاط کشور و پیشگیری از حوادث از مهمترین رسالت های وزارت بهداشت در ایام نوروز است، افزود: تمامی بیمارستان های کشور در ایام نوروز در آماده باش کامل هستند ضمن اینکه امسال برای اولین بار خدمات دندانپزشکی با نرخ دولتی برای مسافران نوروزی در سراسر کشور ارائه می شود.
کولیوند یادآور شد: گشت های نوروزی وزارت بهداشت به همراه سایر دستگاه های ذیربط نظارت دقیقی بر نحوه تولید و توزیع غذا در رستوران ها و سایر مراکز اقامتی و سیاحتی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال وزارت بهداشت با همکاری پلیس راهور و سایر سازمان ها برنامه های متنوعی برای رفاه، آسایش و آرامش مسافران نوروزی دارد، گفت: این وزارت خانه تفاهم نامه ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای کاهش تلفات و مصدومان جاده ای امضاء کرده است.
سرپرست سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: تمامی اقدامات و خدمات دستگاه های اجرایی با کمک و یاری مردم، مسافران نوروزی و رعایت قوانین امکان پذیر خواهد شد.
طرح نوروزی پلیس راهور ناجا از ۲۵ اسفند (فردا) با آمادگی کامل تمام پرسنل و نیروهای شرکت کننده در این رزمایش آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.