آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۶۰ درصد هزینه های شهرداری منطقه ۲۰ صرف نگهداشت شهر می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، فرهاد افشار اظهار داشت: هم اکنون طرح نگهداشت شهر در قالب لکه گیری، رفت و روب، فضای سبز و لایروبی انهار به صورت مستمر در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پیمانکاران ملزم به ارائه بهترین خدمات به شهروندان هستند، یادآور شد: رفع مشکلات محله ها، حس تعلق شهروندان به محل زندگی را تقویت می کند.
افشار با اشاره به اینکه چرخش توسعه شهرری همگام با شهر تهران نیست، افزود: در سنوات گذشته برنامه ای برای توسعه وجود نداشته و نگاه به ری فقط در حوزه نگهداشت آن بوده است.
وی افزود: چشمه علی، دژ رشکان و باغ ظهیر از پتانسیل های مهم شهرداری منطقه ۲۰ محسوب می شود که می تواند محور برنامه های توسعه ای قرار گیرد.
افشار رونق کسب و کار، نگاه توسعه ای و تبدیل شهرری به قطب گردشگری، زیارتی و سیاحتی را به عنوان رویکرد برنامه های اجرایی مدیریت شهری منطقه ۲۰ عنوان کرد.
وی ادامه داد: ری می تواند اقتصاد تهران را متحول کند و به مقصد سفر گردشگران تبدیل شود ،البته مشروط بر اینکه در قالب برنامه های قابل اجرا از پتانسیل های این شهر استفاده شود.
شهردار منطقه ۲۰ گفت: مدیریت ترافیک درون محلات و استفاده از شریان های بزرگراهی برای سفر گردشگران و زائران، رعایت سرانه ها در صدور مجوزهای ساخت و ساز، شناسایی پتانسیل های منطقه و جذب سرمایه گذار از نکات مورد توجه است که باید در دستور کار قرار گیرد.
منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.