آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۶۰ هزار زائر از شهرستان های تهران به حرم مطهر امام اعزام می شوند

به گزارش راگانیوز ، حمید دامغانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران خصوص اقدامات انجام شده برای گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در واقع تجدید میثاقی با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب است.

وی از بیمه زائران حرم مطهر امام(ره) خبر داد و افزود: قرارگاه استانی شهید فهمیده از ۲ ماه پیش تشکیل شده و اقداماتی چون هماهنگی های لازم برای حمل و نقل این عزیزان، افطاری آن ها و ارائه محصولات فرهنگی به زائران امام(ره) انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در خصوص این که برای انتقال چه میزان زائر به حرم مطهر برنامه ریزی شده است، گفت: برای بیش از ۶۰ هزار زائر از شهرستان‌های استان تسهیلات فراهم شده و البته این آمار رو به افزایش است.

دامغانی افزود: قطعا آماری که از محدوده استحفاظی سیدالشهدا(ع) و شهرستان های استان تهران شرکت می کنند خیلی بیشتر خواهد بود.

وی بیان داشت: بسیاری از مردم با ماشین های شخصی خود حضور پیدا خواهند کرد که این خود آمار شرکت کنندگان را بالا خواهد برد و همچنین افرادی که به صورت شخصی حضور پیدا می کنند پیش بینی مکان پارکینگ و شرایط خاص برای آن ها فراهم شده است و سپاه سیدالشهدا(ع) به لحاظ ترابری و امکانات اولیه به این عزیزان خدمات رسانی خواهد کرد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.