آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۶ طرح عمرانی وشهری در کهریزک به بهره برداری رسید

به گزارش راگانیوز ، مرکز معاینه فنی خودروهای سبک، طرح هدایت آبهای سطحی خیابان انبار مخابرات و جاده قدیم قم، سوله مدیریت بحران شهر کهریزک، مرکز اورژانس قاسم آباد و همچنین بوستان های مادر و کاملیا امروز به مناسبت چهل سالگی انقلاب با حضور سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، هدایت الله جمالی پور فرماندار ری و دیگر مسئولان محلی در کهریزک به بهره برداری رسید.

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال طی هشت ماه در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و سالن تعمیرگاهی به مساحت ۷۵۰ متر مربع ساخته شده است، این مرکز ظرفیت معاینه فنی چهار خودرو در ساعت را دارد.
طرح هدایت آبهای سطحی خیابان انبار مخابرات و جاده قدیم قم نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری آغاز و با اجرای جداول نهر سرپوشیده، کانال آب بتنی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر در مسیر انتهای خیابان انبار مخابرات کهریزک تا رودخانه کن انجام شد.
همچنین سوله مدیریت بحران شهر کهریزک که با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال طی ۱۰ ماه در زمینی به مساحت ۵۴۶ متر مربع احداث شده بود از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.
مرکز اورژانس قاسم آباد نیز با هدف کمک رسانی به مردم منطقه در زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع و زیر بنای ۱۸۵ متر مربع در ۲ طبقه احداث شده است.
این طرح با اعتبار ۴ میلیارد ریال طی هشت ماه به بهره برداری رسید.
بوستان کاملیا با مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۹ میلیارد ریال طی ۱۰ ماه از دیگر طرح های است که امروز در کهریزک به بهره برداری رسید.
بوستان مادر نیز در جهت افزایش سرانه فضای سبز و فراهم شدن مکان بازی کودکان در شهرک سمیعی کهریزک با مساحت یک هزار و ۳۸۳ متر مربع و اعتبار ۴ میلیارد ریال در مدت هشت ماه احداث و به بهره برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.