آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۸۰۰ راس گوسفند قربانی به موسسه خیریه کهریزک اهدا شد

به گزارش راگانیوز ؛ محمد رضا صوفی نژاد اظهار داشت: امسال ۸۰۰ راس گوسفند قربانی به موسسه خیریه کهریزک اهدا شد، این درحالی است که سال گذشته یک هزار و ۴۰۰ راس گوسفند به این موسسه اهدا شده بود.

وی تصریح کرد: تورم و گرانی های اخیر مهمترین عامل کاهش نذورات مردمی به موسسه خیریه کهریزک است.
صوفی نژاد با اشاره به اینکه مصرف ماهانه گوشت در آسایشگاه کهریزک ۵۰۰ راس گوسفند است، اظهار داشت: سهمیه ماه یک ماهه گوشت این موسسه تامین شده است و مازاد آن به مراکز خیریه مشابه در ۳۱ استان کشور ارسال می شود.
صوفی نژاد تصریح کرد: موسسه خیریه کهریزک روزانه بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه های جاری دارد که با ۸۵ درصد کمک های مردمی نیازهای مالی خود را تامین می کند.
وی ادامه داد: اصلی ترین مشکل مدیریت موسسه خیریه کهریزک هزینه های پایدار و درآمدهای ناپایدار است به همین جهت هرگز اعتبار پیش بینی شده ای در حساب های جاری این موسسه وجود ندارد.
آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۵ سال پیش، فعالیت خود را درخدمت رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده است.
این آسایشگاه با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد.
آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو، مشغول خدمت رسانی است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.