آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۸۰ فقره تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی ری پرداخت شد

به گزارش راگانیوز ، مینا رجایی روز سه شنبه در جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان ری که با حضور مسئولان و جمعی از خیرین در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر این مقدار از تسهیلات ارائه شده، ۶۵ مددجوی واجد شرایط نیز جهت دریافت تسهیلات خود اشتغالی به بانک معرفی شدند.

وی تصریح کرد: ۲۱ نفر نیز به کارفرمایان و مراکز کاریابی به صورت اشتغال ثابت و پایدار معرفی شده اند.
رجایی واگذاری ۴۰ واحد مسکن مهر در نیمه نخست امسال به معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی را از اقدامات دیگر این بخش عنوان کرد و گفت: این واحدهای مسکونی در شهرهای پیشوا و ورامین احداث و به مددجویان ری واگذار شد.
وی با اشاره به اینکه تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه از مهمترین اهداف این نهاد حمایتی به شمار می رود، یادآور شد: ۱۸۶ واحد مسکونی آماده تحویل به مددجویان ری است تا این گروه هدف نیز صاحب مسکن شوند.
رییس اداره بهزیستی ری عنوان کرد: معلولان، افراد آسیب دیده، زنان سرپرست خانوار و خانواده های معتادان از گروه هدف و مورد توجه بهزیستی هستند که نیازهای ویژه این افراد را ساماندهی و پیگیری می کند تا معضلات و مشکلات این گروه در جامعه کاهش یابد.
وی اظهار داشت: شناخت نیازهای مردم منطقه ری و اولویت بندی آنها از اقداماتی است که باید از سوی همه دستگاه ها و نهادها در این شهر صورت گیرد تا اقدامات لازم را برای گروه هدف انجام داد.
رجایی به مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی اشاره کرد و گفت: هفت مرکز مشاوره، ۹ مرکزدرمان ، ۴۵ مرکز بهبودی اقامتی میان مدت (کمپ)، پنج مرکز نگهداری شبانه روزی معلولین در شهرستان ری فعال هستند.
۱۸ هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و ۲ هزار و ۵۰۰ سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهر ری قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.