آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۸۰ مبلغ ویژه اعتکاف به مساجد شهرری اعزام می ‌شوند

 

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام علی کنگرلو با بیان اینکه ایام اعتکاف فرصتی برای خودسازی به شمار می‌رود، یادآور شد: در ایام البیض ماه رجب که از ۱۳ تا ۱۵رجب است، مراسم معنوی اعتکاف در ۴۰ مسجد شهرری برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسم عبادی اعتکاف در اکثر مساجد به‌ خصوص مساجد جامع شهرستان ها برگزار و برنامه های متنوعی جهت پربار کردن آن در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام کنگرلو افزود: اعتکاف سنت حسنه ای است که از دیر باز انجام می شده اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادینه و چشمگیرتر بوده است.
وی حضور جوانان را در خودشناسی و دستیابی به اهداف والای معنوی در ایام اعتکاف موثر دانست و ادامه داد: امیدواریم در مراسم اعتکاف امسال هم شاهد حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری عنوان کرد: برنامه‌هایی که برای معتکفین اجرا می ‌شود شامل طرح های کشوری با قرآن در زلال اعتکاف و حلقه‌های معرفتی اجرایی می‌شود.
وی بیان کرد: برنامه‌های دیگری از قبیل قرائت و ختم قرآن کریم، برپایی نمایشگاه کتاب، اجرای مسابقات کتابخوانی و فرهنگی، توزیع بسته‌های فرهنگی، برپایی جلسات مشاوره و پرسش و پاسخ توسط روحانیان و ائمه جماعات برای این مراسم معنوی در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام کنگرلو آغاز سال نو فرصتی برای تحول عظیم در ایام اعتکاف دانست و افزود: ویژه برنامه تحویل سال نو از برنامه های دیگر ایام اعتکاف در مساجد شهرستان ری محسوب می شود.
مراسم معنوی اعتکاف از ۲۹ اسفندماه سال جاری آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد که با انجام اعمال ام داود به اتمام می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.