آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

​جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز  ،در نشستی که با حضور حسین نصراله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و اعضای کمیته در سالن جلسات برگزار شد نصراله با اشاره به صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع خصوصا” جامعه هدف بنیاد شهید تکریم و تجلیل را ضروری عنوان کرد و درراستای برنامه های ستاد صیانت از حقوق شهروندی و برنامه های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بیاناتی ارائه داشت .
وی  جایگاه طرح صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب را مورد تاکید ویژه قرار داد و گفت :  صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین جامعه ایثارگری باعث افزایش رضایت مندی کل جامعه از عملکرد بنیاد و به نوعی صیانت از حقوق افراد ایثارگر می شود.
وی افزود :جامعه ایثارگری ولی نعمت هستند و این نظام و سیستم اجرایی متعلق به این عزیزان است و محقان حق هستند و ما خادمین بنیاد شهید باید با تکیه به عقیده و ایمان خود در جهت خدمت رسانی مضاعف تلاش کنیم .
نصراله گفت : کارکنان باید در سیستم پاسخگویی نهایت خوشرویی و تکریم با ارباب رجوع را به کار ببرند.
در ادامه اعضای جلسه ضمن بحث و تبادل نظر ،راهکارهایی را در جهت پیشبرد اهداف و ایجاد تسهیل در روند اجرایی دستورالعملها و بخشنامه ها پیشنهاد کردند و مواردی نیز مصوب و به عنوان پیگیری مصوب شد .
ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.