آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

100 نفر از دانش آموزان ناحیه دو شهرری رتبه زیر هزار در کنکور سراسری کسب کرده اند

به گزارش راگانیوز ، محمد اسدنژاد روز شنبه در حاشیه آیین بازگشایی مدارس ناحیه دو آموزش و پرورش شهرری با بیان اینکه دانش آموزانی که رتبه زیر هزار در کنکور کسب کرده اند حتما در رشته های خوب دانشگاه های تهران پذیرفته می شوند افزود: علاوه بر این دو تن از دانش آموزان این ناحیه در المپیاد نجوم و فیزیک موفق به کسب مدال نقره شده اند که تا به حال در این شهرستان سابقه نداشته است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان ری قابلیت منطقه اول شدن در کشور را دارد، بیان داشت: ناحیه دو شهرستان ری با دارا بودن امکانات قابل قبول آموزشی، آموزش های مداوم ضمن خدمت معلمان، راه اندازی پژوهش سرای بصیرت و کانون شهید رجائی سعی در رسیدن به این هدف را دارد.
اسدنژاد ادامه داد: ناحیه دو آموزش و پرورش شهرری داری 45 هزار دانش آموز است که در 120 مدرسه دولتی و 49 مدرسه غیردولتی سامان دهی شده اند.
وی در خصوص اجرای طرح مهر در این ناحیه، خاطرنشان کرد: طرح مهر از 15 خرداد ماه در پنج کار گروه تایید صلاحیت مدیران، کمیته انتصابات، توجیه و تبلیغ، تعمیر و تجهیز مدارس در تعطیلات تابستان و ساماندهی معلمان به کار خود پرداخت و فضاها و نیروهای آموزشی را برای سال تحصیلی جدید آماده سازی کرد.
اسدنژاد با اشاره به طرح هدایت تحصیلی، عنوان داشت: این طرح در کل دنیا اجرا می شود و دانش آموزان را به سمت یادگیری یک حرفه و فن هدایت می کنند و در این زمینه ناحیه دو شهرستان ری به خوبی وارد عمل شد و توانست 45 درصد از دانش آموزان را در رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش ساماندهی کند.
وی با اشاره به اینکه شرکت های خصوصی صنعتی تمایل زیادی برای استفاده از دانش آموختگان رشته های فنی دارند، ادامه داد: شهرستان ری با وجود بزرگترین شهرک صنعتی کشور زمینه استفاده از این دانش آموختگان را دارد، امیدواریم با به کارگیری این دانش آموزان در صنعت شهرستان میزان بیکاری به طور چشمگیری پایین بیاید.
آیین بازگشایی مدارس ناحیه دو شهرستان روز شنبه با حضور امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، صفوی شهردار منطقه 20، اسدزاده رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری و مسئولان و مدیران شهرستان ری در هنرستان دخترانه قدس شهرری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.