آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

12 کاپ ورزشی سهم شهر ری در جشنواره امیدهای اینده ورزش استان تهران

 به گزارش راگانیوز ، در اين مراسم كه با حضور دكتر چاووشي و كرمي معاونان استانداري تهران، دكتر احمدي، دکتر شعباني بهار و شهريان معاونان وزارت ورزش و جوانان،گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، رؤساي ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان هاي استان تهران و رؤسا و نواب رئيس هيات هاي ورزشي در هتل ارم برگزار شد، جوايز ويژه اي به 6 تيم برتر مسابقات اميدهاي آينده ورزش پايتخت اهدا گرديد.

ورزشکاران شهرستان ری که در این مسابقات خوش درخشیده بودند موفق به کسب 12 کاپ ورزشی  و کسب مقام سوم در جمع 19 حوزه و شهرستان شدند.

کسب کاپ طلا در رشته های اسکیت و کونگ فو  و کاپ برنز در رشته های باستانی و هندبال در بخش آقایان و همچنین کسب کاپ طلا در رشته هایاسکیت، کاراته، کونگ فو  و فوتسال ، کاپ نقره در رشته جودو و کاپ برنز در رشته بسکتبال، دو و میدانی و هندبال در بخش بانوان از جمله افتخارات شهرستان ری در این جشنواره بود.

همچنین شهرستان ری با کسب 33 مدال طلا، 21 نقره و 38 برنز  و کسب 92 مدال در مجموع 35 رشته ورزشی موفق گردید بعد از دو حوزه شمال غرب و شمال شرق مقام سوم  این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.

کاپ برنز این مسابقات نیز به جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری تقدیم گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.