آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

120 میلیارد ریال کالای احتکار شده در ری کشف شد

به گزارش راگانیوز ، مجتبی خانجانی اظهار داشت: اجناس کشف شده شامل لوازم خانگی، مواد شوینده و همچنین مواد فاسد شدنی درون از 2 انبار واقع در شهرری کشف شد.

وی با بیان اینکه امسال 60 مورد بازدید از انبارهای ری در طرح مقابله با احتکار انجام شده است، افزود: گروه رصد از انبارها به منظور پیشگیری از احتکار و انبار لوازم خانگی تشکیل شده که با متخلفان در این حوزه برخورد می کند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری یادآور شد: احتکار کنندگان بر اساس قانون 60 میلیارد ریال جریمه شدند.
وی با بیان اینکه بازدید کارشناسان تعزیرات از انبارهای این شهرستان ادامه دارد، افزود: تعزیرات حکومتی و دستگاه ‌های نظارتی با کسانی که کالای مورد نیاز مردم را احتکار ‌کنند به صورت جدی برخورد خواهد کرد.
خانجانی تاکید کرد: در صورتی که کالایی در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده باشد تحت عنوان احتکار با آنان برخورد می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری از لحاظ موقعیت جغرافیایی شاهراه غرب به شرق و شمال به جنوب کشور محسوب می شود و در حال حاضراتحادیه انبارداران این شهرستان بالغ بر 80 درصد واردات و ذخیره سازی و 95 درصد از لجستیک استان تهران را پشتیبانی می کند.
60 درصد از کالاهای کشور در انبارهای این شهرستان ذخیره و سپس به سایر نقاط کشور اعزام می شود که به طور طبیعی در این انبارها احتکار نیز انجام می شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر دارای پنج شهر شهرری، قیامدشت، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.