آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

13 آبان روز ملی و متعلق به همه آحاد مردم کشورمی باشد

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، بهروز نصیری در این جلسه گفت: فرهنگ استکبارستیزی حاصل تربیت نسل متعهد و انقلابی است و افزود: برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و راهپیمایی روز 13 آبان با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با اهمیت استکبارستیزی صورت می گیرد.
وی در ادامه اظهار داشت: روز سیزده آبان یادآور خون دانش آموزان و دانشجویانی پیرو خط امام خمینی (ره) است که برای دفاع از انقلاب خون خود را فدا کردند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و همچنین یادآور حوادثی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون کردن استکبار از کشور نقش اساسی داشته است.
نصیری تصریح کرد: مبارزه با استکبار در این برهه از زمان باتوجه به وجود ظلم و جور دولت های مستبد در کشورهای اسلامی باید با جدیت بیش تری انجام شود و ملت ایران همواره با دفاع از مظلوم حامی ملت های آزادیخواه بوده است.
گفتنی است در ادامه جلسه  رسول ملکی معاون پرورزشی اداره به بیان برنامه ها این مراسم پرداخت که اجرای سرود توسط همسرایان 313 نفری، نقاشی همگانی، اجرای مسابقه دانش آموزی، آتش زدن پرچم آمریکا و قرائت قطعنامه از جمله برنامه های این مراسم می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.