آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۱۳۰ داوطلب برای خدمت رسانی به عاشقان حسینی به کربلا اعزام شدند

به گزارش راگانیوز، پیمان قربانی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته داوطلبان خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) به مناسبت اربعین در قالب کاروان خادم الحسین طی دو مرحله اعزام شده اند.
وی افزود: در مرحله اول ۴۰ نفر برای انجام امور نظافتی و رفت و روب و خدمت رسانی به زائران از ۱۰ لغایت ۲۵ آبان به کربلا اعزام شدند و در مرحله دوم نیز ۹۰ نفر از ۲۱ آبان اعزام شده و تا شش آذر در کربلا حضور خواهند داشت.
قربانی با بیان اینکه سال گذشته ۸۰ داوطلب برای خدمت به زوار امام حسین(ع) اعزام شدند خاطرنشان کرد: کاروان های خادمین الحسین امسال طی مراسمی از بوستان بزرگ ولایت بدرقه شدند.
وی با اشاره به اجرای برنامه های سوگواری به مناسبت اربعین در اماکن عمومی این منطقه اعلام کرد: برنامه های سوگواری همراه با برپایی سفره احسان، مداحی و سخنرانی در حسینه کوثر، مساجد صاحب الزمان شریعتی شمالی، ۱۴ معصوم محله شریعتی جنوبی و موسی بن جعفر محله اسماعیل آباد و نیز سالن آمفی تائر سرای محله شکوفه جنوبی برگزار می شود.
قربانی گفت: همچنین این مراسم با حضور مسئولان شهری در حسینیه ائمه اطهار خانی آباد نو جنوبی همزمان با روز اربعین برپا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.