آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

150 هزارمتر مربع به پارکینگ حرم امام راحل افزوده شد

به گزارش راگانیوز ، پیمان قربانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجایی که همه ساله این منطقه افتخار میزبانی مراسم بزرگداشت روز ارتش و رژه نیروهای مسلح را دارد از این رو ضمن شرکت در جلسات هم اندیشی در فرمانداری شهر تهران، پلیس راهور فاتب و بخشداری شهر آفتاب تصمیماتی جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم و ارائه خدمات شهری از سوی این معاونت اتخاذ شد.
وی با اشاره به بتون ریزی و لکه گیری آسفالت به مساحت یکهزار متر در پارکینگ شمالی حرم مطهرامام (ره) افزود: رفت و روب مستمر با حجم عملیات 35 هزار متر مربع، حمل 150 متر مکعب خاک و نخاله انجام شده است.
وی عنوان کرد: پنج عدد چراغ چشمک زن سولار و هشت عدد مخزن مکانیزه درمحدوده پارکینگ شمالی، جایگاه و محل برگزاری مراسم انجام شده است.
قربانی خاطرنشان کرد: 13 هزار متر طول المان های شهری (جداول، گاردریل، نرده ترافیکی) شستشو شده اند و 30 عدد بشکه ترافیکی و نوار خطر ایمنی به مسئول برگزاری رژه تحویل داده شد، همچنین رنگ آمیزی و خط کشی جایگاه درحال اتمام است.
وی ادامه داد: از ساعت یک بامداد روز 29 فروردین ماه محدودیت های ترافیکی در بزرگراه های صالح آباد، خلیج فارس، علامه عسگری و بخشی از آزادگان تا پایان مراسم اعمال خواهد شد و شهروندان می توانند از مسیر جایگزین جاده قدیم قم و شهید رجایی استفاده کنند.
وی افزود: شهروندانی که از بزرگراه خلیج فارس قصد ورود به خیابان علامه عسگری را دارند، می توانند از کیلومتر 5 بعد از عوارضی، از جاده کهریزک به بزرگراه سه راه باقر شهر و نهایتا به سمت خیابان شهید رجایی استفاده کنند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.