آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

1700 نفر در شهرری آموزش پرورش گل و گیاه را دیدند

به گزارش راگانیوز ؛ پیمان قربانی اظهار کرد: کسب مهارت و مهارت افزایی زمینه خلاقیت و نوآوری را فراهم آورده و می تواند موجب ارایه ایده و ابتکار جدید در حوزه اقتصاد شود.
وی تصریح کرد:شهرداری منطقه 19 از ابتدای سالجاری تاکنون 500 کلاس آموزشی در زمینه پرورش گل و گیاه با عنوان های نحوه نگهداری گیاهان آپارتمانی، گل های فصلی، سبزیکاری، آفات و بیماری های گیاهی برگزار کرده است.
وی عنوان کرد: این آموزش ها به صورت رایگان و مستمربه شهروندان متقاضی در سرای محلات 14 گانه با عناوین مختلف برگزار می شود همچنین معلمان و دانش آموزان و افراد متقاضی در ارگان های مختلف نیز می توانند از این آموزش ها بهره مند شوند.
شهردار منطقه 19 عنوان کرد: علاوه بر شهروندان، 250 نفر از کارشناسان، کارگران و نمایندگان پیمانکاران شهرداری نیز آموزش های زراعی، هرس درختان و درختچه های زینتی وغیره را در طی 19 را دیدند.
وی ادامه داد: بیشترین موضوعات مشاوره حضوری در زمینه نحوه تکثیر و نگهداری انواع گیاهان، مبارزه با آفات و بیماری های گیاهی، زمان کاشت گل های فصلی و پیازی و در مشاوره تلفنی شهروندان مسائلی چون خاک مناسب برای انواع گیاهان، انواع سبزی های فصل گرم و سرد، زمان و نحوه کاشت نهال، زمان هرس درختان میوه را مطرح می شود.
وی تصریح کرد: شهروندان از طریق صدای مشاور در مرکز مشاوره و آموزش گل و گیاه در خصوص مسائل مربوط به گل و گیاه از جمله باغبانی، فضای سبز، بام سبز، فضای سبز عمودی مطرح و پاسخ خود را از کارشناس گل و گیاه دریافت کنند.
وی یادآور شد: شهروندان می توانند روزهای زوج از ساعت 10تا 12 با شماره تلفن های 55843300 و 55852121 تماس و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.
منطقه ۱۹ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 89 هزارو 19 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و ۴۹ مح‍له است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.