آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

19 هزار و 300 متر از کانال های منطقه 19 لایروبی شد

به گزارش راگانیوز ، مهرداد زنگنه فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدایت جریان آب های سطحی و زیرسطحی از نواحی شمالی شهر تهران به سمت جنوب شهر، اجرای طرح لایروبی انهار و کانال های این منطقه را به صورت فنی و کارشناسی برای مسئولان به یک ضرورت تبدیل کرده است.
وی ادامه داد : در راستای تامین بهداشت عمومی محیط زیست، سهولت جریان آب و پیشگیری از بروز آبگرفتگی و شیوع بیماری های مسری با برنامه ریزی مناسب و به کارگیری 12 نفر نیروی انسانی مجرب و با امکانات لازم اقدام به لایروبی کانال ها شده است.
وی تصریح کرد: کانال های خیابان بهمنیار، بهشتی، دانشگاه، بهار، حاشیه بزرگراه های تندگویان، شهید کاظمی و تونل دولتخواه به طور کامل لایروبی شده است.
زنگنه فر با اشاره به وجود 6 حوضچه رسوب گیر و پاکسازی مداوم در مسیر انهار وکانال های این منطقه خاطرنشان کرد: طبق جدول زمانبندی شده به طور مستمر رسیدگی به وضعیت انهار و کانال ها از نظر فنی و بهداشت صورت می گیرد تا شرایط زیستی مناسب برای شهروندان ایجاد شود.
معاون شهردار منطقه تصریح کرد: برخی مکان های پر تردد از جمله خیابان احسانی در ناحیه 2، بزرگراه های شهید کاظمی و آزادگان در ناحیه سه که ضایعات زیادی تولید می کنند از مکان های پر کار اداره مسیل ها و قنوات این معاونت محسوب می شوند.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح ها همچون سال های گذشته از بروز آبگرفتگی جلوگیری و زمینه رفت و آمد ایمن و آسانتر شهروندان ایجاد شود.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.