آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

20 کارگاه آموزشی مبارزه با دخانیات در منطقه 19 برگزار می شود

به کزارش راگانیوز ، حمید بهرامی به شعار امسال هفته بدون دخانیات مبنی بر ‘ قلیان سمی برای سلامت خانواده ‘ اشاره کرد و افزود: این کارگاه ها با عناوین تاثیر مصرف مواد دخانی روی جنین، راه های افزایش اعتماد به نفس، دخانیات و سرطان، سبک زندگی دوری جستن از مصرف سیگار و قلیان و سایر موضوعات در سرای محلات و مساجد برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری جشن بزرگ زندگی سالم در منطقه خبر داد و گفت: این جشن نیز به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات 10 خردادماه در سرای محله شریعتی شمالی منطقه 19 برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این جشن با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه 19 و مرکز نفس پاک وابسته به جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات برگزار می شود.
وی ادامه داد: این جشن با حضور هنرمندان تلویزیون و اجرای برنامه هایی از جمله پخش موسیقی زنده، نمایش عروسکی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز پذیرای دانش آموزان مدارس و خانواده های آنها است.
بهرامی ادامه داد: مدیریت شهری منطقه در این هفته در خصوص آسیب های اجتماعی استعمال دخانیات، نمایشگاهی با نصب پوسترهای آموزشی در سرای محله شریعتی شمالی و همزمان در ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی برپا خواهد کرد.
وی آور شد: همایش پیشگیری از دخانیات در محله خانی آباد نو جنوبی، برپایی مسابقه نقاشی در مسجد 14 معصوم (ع)، انجام آزمایشات رایگان تست ریوی با همکاری مرکز بهداشت آیت و نمایش سی دی های آموزشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده این منطقه در هفته ملی دخانیات است.
پنجم تا ۱۱ خرداد ماه به عنوان هفته بدون دخانیات نامگذاری شده است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.