آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

200 هزار دانش آموز در آزمون نهایی مسابقه درس‌هایی از قرآن شرکت کردند

خبرگزاری فارس: 200 هزار دانش آموز در آزمون نهایی مسابقه درس‌هایی از قرآن شرکت کردند

به گزارش راگانیوز ، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی _ فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: آزمون نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات درسهایی از قرآن به ‌همت اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور معاون موسسه ترویج فرهنگ قرآنی و مسئول مسابقات درس‌هایی از قرآن شهرستان‌های استان تهران به‌صورت هماهنگ در سراسر استان تهران برگزار شد.

وی گفت: برنامه درس‌هایی از قرآن «حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی» چون خورشیدی درخشان صحن و سرای خانه‌های ما را با مفاهیم قرآنی و آداب و سیره‌ اهل بیت علیهم‌السلام روشن کرده است.

وی در ادامه افزود: در سال تحصیلی جاری بالغ بر 200 هزار  پاسخنامه درس‌هایی از قرآن  در بین دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران توزیع شده است که نسبت به سال گذشته رشد صد درصدی داشته است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در روند برگزاری این آزمون معاون موسسه ترویج فرهنگ قرآنی ضمن حضور در شهرستان قرچک از حوزه امتحانی بازدید کرده، از نزدیک در جریان نحوه برگزاری آزمون در این شهرستان قرار گرفته و با تعدادی از متسابقین به دیدار و گفت‌وگو پرداخت.

معاون پرورشی _ فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: هماهنگی برای حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در قرچک از جمله مباحث مطرح شده در این بازدید بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.