آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

2797 دیدار با خانواده شهدا در طرح سپاس شهرری/ غبارروبی مزارشهدای گمنام شهرری؛ فردا

خبرگزاری فارس: 2797 دیدار با خانواده شهدا در طرح سپاس شهرری/ غبارروبی مزارشهدای گمنام شهرری؛ فردا

به گزارش راگانیوز ، سیداحمد صفوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران از اجرای طرح ملی سپاس و تکریم از 2 هزار و 797 خانواده معظم شهید و ایثارگر با مشارکت ادارات و نهادهای شهرری خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: قدردانی از مقام والای خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر همواره از اولویت‌های مدیریت شهری بوده است که این بار در راستای اجرای طرح ملی سپاس و با مشارکت فرمانداری ویژه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر ادارات شهرری دیدار با 2 هزار و 797 خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این منطقه به اجرا درآمده است.

صفوی زمان اجرای این طرح مقدس را از 25 اردیبهشت تا اول خرداد عنوان کرد و افزود: غبارروبی از مزار شهدای گمنام میدان نماز و محله 13 آبان از دیگر برنامه‌های این هفته است که روز سه شنبه 28 اردیبهشت با حضور مدیران ادارات، خانواده‌های گرانقدر شهید، جانبازان و شهروندان ولایت مدار شهرری انجام می‌شود.

حسین نصرالله، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری نیز در جریان اجرای این طرح گفت: برای هماهنگی‌های درون بخشی و تعامل با ادارات شهرری، ستادی در فرمانداری شهرری شکل گرفته و هر یک از ادارات، دیدار با صدها خانواده شهید و ایثارگر را به عهده گرفتند تا طی یک هفته به نام هفته آسمانی به انجام برسانند.

نصرالله حضور و استقبال تمام مدیران اجرایی شهرری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شهرداری، ستاد شعبانیه، بخشداران، اصناف، اوقاف، سپاه، جامعه دانشگاهیان از جمله متولیان برپایی دیدارهای جهادی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند.

وی به حضور مسئولان و مدیران شهری در این سلسله بازدیدها اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این خانواده‌ها، مشکلات احتمالی آن‌ها نیز احصاء می‌شود تا درصدد رفع آن‌ها برآییم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری یادآور شد: خانواده‌های شهید مدافع حرم و محدوده حریم و روستاهای شهرری نیز شامل این طرح هستند و در هفته آسمانی، 2 هزار و 797 خانواده معظم شهید و ایثارگر تجلیل می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.