آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقر شهر :آتش نشانان همواره باید از آمادگی کامل برخوردار باشند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ؛ سعید استاد فرج ضمن خداقوت به آتش نشانان گفت : آتش نشانی یکی از سخت ترین مشاغل دنیاست و آتش نشانان مردان بزرگی هستند که قدم در این راه سخت گذاشته و از جان خود برای آسایش و ایمنی مردم می گذرند .

شهردار باقر شهر در ادامه گفت : آموزش کارکنان مهمترین اصل درتمامی بخشهابه ویژه آتشنشانی است و آموزش ضمن خدمت آتش نشانان برای آمادگ روحی وجسمی ونیزبرخوردارشدن ازدانش روز،درصدربرنامه های این مجموعه باید باشد .

سعید استاد فرج با اشاره به اینکه آتش نشانان بایداز هر حیث آمادگی کامل داشته باشند ،اظهار داشت : آتش نشانان درهنگام وقوع باحوادث بایدبدون تعلل وخطاعمل نمایندو همین امر نیازمند آمادگی جسمانی و روحی است تا در هنگام وقوع حادثه بدون استرس و تعلل انجام وظیفه کنند .

شهردار باقرشهردربازدیدازمجموعه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر بابیان اینکه درحمایت ازمجموعه آتشنشانی، از هیچ امری دریغ نخواهیم کردگفت: ارتقاسطح کیفی خدمات وتجهیزات مجموعه آتش‌نشانی زمینه‌سازافزایش سطح ایمنی درشهراست لذا در همین راستا با پیگیری های مستمر برای ارتقای بهبود این سازمان تلاش خواهیم کرد .

در این دیدار شهردار باقرشهر از نزدیک به نحوه آموزش و آمادگی های جسمانی آتش نشانان شهرداری باقرشهر بازدید نمود و ابراز امیدواری کرد به زودی زود ایستگاه دوم آتش نشانی به بهره برداری خواهد رسید تا خدماتی مطلوب و درخورشان شهروندان محترم باقرشهری ارائه نماییم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.