آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

16 آذر ؛ یادآور روز بصیرت و آگاهی دانشجویان است

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ؛ قربانعلی گفت : 16 آذر بدون شک یکی از روزهای به یاد ماندنی تاریخ پر فراز و نشیب این سرزمین است که وظیفه ماست تا یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی بداریم .

وی در ادامه با بیان اینکه دانشجویان ودانشگاهیان همواره ازتأثیرگذارترین اقشارجامعه بوده اند تصریح کرد : دانشجویان امروزه باید قدم در راه شهدا گذاشته و درآگاهی بخشی،بصیرت وایجادشوروشعورانقلابی در جامعه تمام تلاش خود را بکار گیرند .

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه دانشجو باروشنفکری وآگاهی هرگزاجازه نخواهدداددشمنان درامورداخلی وخارجی کشورشان دخالت کند گفت : ملت همیشه هوشیارایران همواره درصحنه حاضراست همچنانکه 16 آذر 1332 سه تن ازدانشجویان آگاه وبیداردرراه دفاع ازهویت ملی خویش به پاخواسته وجان خودرا فداکردند.

قربانعلی در پایان ضمن اظهار امیدواری از آینده ایی روشن ، گفت :دانشجویان دریک جامعه ازاهمیت بسیاربالایی برخورداراست چراکه هر چه میزان پیشرفت علم و سطح سواد درجامعه بالاتر باشدآبادانی آن سرزمین را موجب می شود در همین راستاباید درکنارملت بزرگ ایران وبا برخورداری از وحدت وهمدلی وتوسعه درتمام مراحل علمی،اجتماعی،وسیاسی پله های ترقی را طی نموده و برای آبادانی این مرز و بوم تلاش کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.