آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه رفع مشکلات معارض تاسیساتی فاز 4 کمربندی غربی باقرشهر برگزار شد

IMG_7111

به گزارش راگانیوز ،به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، در طی جلسه ایی که با حضور شهردار ، اعضای شورای شهر و نماینگان سازمان آب برگزار شد ، شیوه انتقال تاسیسات موجود در محل احداث فاز 4 پروژه کمربندی مورد بررسی قرار گرفت .

شهردار باقرشهر در این جلسه گفت : شهرداری باقر شهر برای سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه تجهیزات مورد نیاز را برای سازمان آب فراهم نموده تا با رفع مشکلات بتوانیم زودتر این پروژه عمرانی را به اتمام برسانیم چرا که با اجرای این پروژه حجم ترافیکی در ورودی شهر کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد .

در این جلسه مشکلات تاسیساتی از جمله : خطوط لوله برای پمپاژ آب و جابه جایی ایستگاه های خطوط آبی که باعث شده این پروژه با مشکل روبه رو شود مورد بررسی قرار گرفت تا با ایجاد راه حل توسط شهرداری و سازمان آب مشکلات بوجود آمده در این خصوص رفع شوند .

گفتنی است ؛ این کمربندی حدوداً ۴ کیلومتراستکه ایستگاه متروی باقرشهر وروستای خیرآباد را به علامه عسگری (اتوبـان بهشـــت زهرا(س) ) وصل میکند برای افتتاح فاز ۴ این پـروژه حدود ۲ میلیاردتومان اعتبارتخصیص داده شده که قرار است همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.