آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

30 واحد غیر مجاز ذوب سرب در شهرستان ری تخریب شد

راگانیوز- سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان ری از تخریب 30 واحد غیر مجاز ذوب سرب که هر یک بین دو تا پنج کوره داشتند در اراضی قلعه نو، نظر آباد و عشق آباد در حوزه استحفاظی بخشداری قلعه نو این شهرستان خبر داد.

 

ˈمحسن شوکتیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : این عملیات در راستای پاکسازی کامل شهرستان از کارگاه های آلاینده غیر مجاز و غیر قانونی ذوب سرب، زغال سوزی و استخوان سوزی به اجرا در آمد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت واحدهای زغال گیری و چربی سوزی بدترین نوع فعالیت زیستی محیطی در شهرستان است، اظهار کرد:این اقدام با همکاری بخشداری ها، دهیاریها، شهرداریهای نواحی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی انجام می شود.

سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت :هدف از این عملیات جلوگیری از آلودگی محیط زیست و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز کارگاهی و ممانعت از تصرف در اراضی زراعی، اوقافی و عرصه های منابع طبیعی است.

وی از صدور ابلاغیه اخطاریه زیست محیطی برای هفت واحد صنعتی آلاینده اعم از خدماتی و صنعتی در شهرستان و پلمب 2 واحد صنعتی آلاینده طی هفته گذشته خبر داد .

هم اکنون تعداد پنج هزار و 184 واحد صنعتی بزرگ، 30 هزار واحد صنعتی کوچک و 14 هزار واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان ری فعالیت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.