آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

300 استعداد برتر فوتبال در جنوب تهران شناسایی شدند

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، منصور کتانباف در مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال شهید مدرس گفت: کشف استعدادهای برتر و نخبه از مهمترین اهداف برپایی دوره های آموزشی ورزشی در کنار غنی سازی اوقات فراغت و ترویج فرهنگ ورزشی است.
وی با تاکید بر اخلاق محوری در رشته های ورزشی افزود: شهرری مامن ورزش پهلوانی و باستانی کاران است که این خصوصیت قابل تحسین، باید در تمامی رشته های ورزشی و ورزشکاران تربیت یافته این منطقه جاری شود.
کتانباف گفت: علاوه بر رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی، خصوصیات پهلوانی و اخلاقی هر ورزشکار نیز باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که هر دو خصوصیت تکمیل کننده شخصیت یک ورزشکار واقعی است.
وی موقعیت مدرسه فوتبال ورزشگاه شهید مدرس را از لحاظ جغرافیایی و قابل دسترس بودن مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: توسعه زیرساخت های ورزشی و سهولت دسترسی شهروندان به اماکن ورزشی از اولویت های مدیریت شهری جنوب تهران در سال های اخیر بوده است.
کتانباف با اشاره به اینکه منطقه جنوب تهران دارای بیشترین سرانه ورزشی در سطح شهر تهران است، گفت: 57 زمین چمن مصنوعی، 35 زمین آسفالته، 17 زمین خاکی و 32 مرکز ورزشی با مساحتی بالغ بر 214 هزار مترمربع از جمله فضاهای ورزشی موجود در این منطقه هستند و دسترسی های محلی به خوبی تسهیل شده است.
مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال شهید مدرس ویژه تابستان 94 با حضور کتانباف شهردار منطقه 20 و رییس هیات فوتبال این شهرری و مربیان و پیشکسوتان فوتبال این شهرستان برگزار شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.