آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سفر رئیس جمهور ارتقای خدمات درمانی را برای شهرستان به ارمغان می‌آورد

خبرگزاری فارس: سفر رئیس جمهور ارتقای خدمات درمانی را برای شهرستان به ارمغان می‌آورد

به گزارش راگانيوز  فاطمه تاجیک  اظهار داشت: اجرای طرح تحول سلامت یکی از موفقیت‌های دولت یازدهم به‌شمار می‌آید که رضایت مردم را در شهرها و مناطق مختلف کشور به‌همراه داشته است.

وی گفت: امید است با توجه به عنایت ویژه دولت به بخش سلامت جامعه، در سفر رئیس جمهور به شهرستان ری، وضعیت دو بیمارستان فعلی شهرستان ارتقا یابد.

* مدیریت چندگانه ری سبب بروز مشکلات زیادی برای مردم این خطه شده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری افزود: متأسفانه مدیریت چندگانه شهرستان ری سبب بروز مشکلات عدیده‌ای برای مردم شده که تنها راه آن استقلال از شهر تهران و داشتن شورای شهر مستقل است.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود به‌منظور ایجاد انگیزه و حضور گسترده پزشکان متخصص در شهرستان ری نسبت به افزایش ضریب محرومیت شهرستان هم اقدامات لازم صورت گیرد تا شهروندان شهرستان ری مجبور نباشند برای انجام معاینات خاص پزشکی به تهران مراجعه کنند.

* سرریز آب‌های فاضلاب تهران به سمت ری یک معضل است

تاجیک عنوان کرد: یکی از مشکلات شهرستان سرریز شدن آب‌های فاضلات کلان‌شهر تهران به سمت شهرستان ری است که باید برای دفع بهینه پساب فاضلاب و جایگزین کردن آب سالم به‌منظور آبیاری اراضی کشاورزی برنامه‌ریزی مدون و اصولی صورت پذیرد چراکه وجود فاضلات روان در نقاط مختلف شهری مانعی برای توسعه شهرستان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در پایان تصریح کرد: در مجموع این شهرستان می‌تواند نه تنها قطب گردشگری استان تهران بلکه یکی از مناطق نمونه گردشگری کشور باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.