آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست وحدت حوزه و دانشگاه در شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛ در این نشست جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با تمام قدرت خود در مقابل غرب و سلطه گری اش ایستاده است افزود: این قدرت و توان ایستادگی به برکت نظام ولایی حاصل شده است.
حجت الاسلام علی اکبر داراب کلایی با بیان اینکه نظام سلطه غرب به دنبال روش نفوذ برای تحقق اهداف خود در کشور و منطقه است ادامه داد: امروز وظیفه روحانیت که انتقال معارف الهی به اقشار مختلف مردم است از هر زمانی سنگین تر است.
وی ادامه داد: روحانیون بسیجی باید خط مقدم روشنگری باشند و جامعه و نظام را از خطراتی که تهدید کننده است اگاه کنند.
در این نشست همچنین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: غرب برای ادامه سیطره بر کشورهای اسلامی و منطقه جنگ های نیابتی را در منطقه به راه انداخت و امروز نیز طرح نفوذ در کشور را دنبال می کند.
رسول سنایی راد گفت: جنگ نیابتی و طرح نفوذ راهبرد غرب برای جلوگیری از نفوذ قدرت جمهوری اسلامی در غرب آسیا و شمال آفریقا است.
وی با بیان اینکه نفوذ ایران بر خلاف نفوذ آمریکا که قدرت و منفعت طلبانه است مثبت و مبتنی بر رویکردهای انسانی است افزود: نفوذگری غرب با هدف به سطه کشیدن انسان ها و بلعیدن منافع و سرمایه آنان است.
سنایی راد گفت: آمریکا برای ارتباط با ایران به جای ارتباط در حوزه های فناوری و تکنولوژیکی به دنبال وارد کردن فروشگاه مواد غذایی، فست فود و کارخانه تولید نوشابه است در حالیکه این عدم صداقت آنان را ثابت می کند.
نشست یک روزه وحدت حوزه و دانشگاه با حضور دانشجویان و طلاب بسیجی روز پنجشنبه از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با هدف بررسی و ارزیابی شرایط کشور و تحلیل میزان موفقیت دو نهاد حوزه و دانشگاه در وحدت در شهرری برگزار شد.
بیست و هفتم آذرماه، یادآور عروج سرخِ مجاهد خستگی ناپذیر و عالم ربانی، آیت اللّه مفتح، است که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بود و به همین مناسبت این روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.