آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور کارکنان کهریزک در آسایشگاه حضرت مریم

خبرگزاری فارس: حضور کارکنان کهریزک در آسایشگاه حضرت مریم

به گزارش راگانیوز ، ظهر امروز و در آستانه سال نو میلادی، تاج گلی زیبا از طرف امور فرهنگی آسایشگاه کهریزک تقدیم سالمندان و کارکنان آسایشگاه حضرت مریم (ع) شد.

گفتنی است، در این دیدار که جمعی از کارکنان امور فرهنگی آسایشگاه کهریزک به نمایندگی از این مجموعه در آسایشگاه حضرت مریم(س) حاضر شده بودند، یکایک سالمندان مسیحی مورد احترام قرار گرفته و میلاد پیامبر عطوفت مهربانی حضرت مسیح(ع) به آنان تبریک گفته شد.

فاطمه همتی، مسئول امور فرهنگی آسایشگاه خیریه کهریزک با ابلاغ سلام گرم مدیران و کارکنان کهریزک به خادمان آن مرکز، آرزوی سالی پر از مهر و محبت برای همه سالمندان ساکن آسایشگاه حضرت مریم(س) داشت.

خواهر راشل، مسئول آسایشگاه حضرت مریم (ع) نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به نمایندگان آسایشگاه، خطاب به آنان اظهار داشت: خوشحال و شادمانیم که محبت‌های مستمر کارکنان کهریزک شامل حال سالمندان و کارکنان این مرکز می‌شود و از این‌که همواره در آستانه سال نو میلادی ما را به نیکی یاد می‌کنید، سپاسگزاریم.

وی بیان کرد: دوستی و مودت حد و مرزی نمی‌شناسد، ادیان الهی همگان براین باورند که با محبت و ایجاد فضایی مملو از مهر و نیکی، می‌توان امید و نشاط را در جامعه بیش از پیش گسترش داد و خداوند دوستدار مهربانی‌ها را از این رهگذر خرسند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد، در سال میلادی پیش رو همه مردم مهربان کشور عزیزمان، سالی پر مهر و محبت در کنار خانواده‌های خود داشته باشند و در انجام همه امور زندگی موفق باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.