آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خانه ژیمناستیک باقرشهر تحول عظیمی در سطح ورزش منطقه بوجود می آورد

IMG_5530

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ؛ هدایت الله جمالی پور گفت : سالن ژیمناستیک زنده یاد حجت الاسلام مرتضی سعیدی می تواند به یکی از بهترین و با کیفیت ترین سالن های ورزشی منطقه تبدیل شده و بهره برداری ازاین پروژه تحول خوبی درورزش استان ایجادمیکند .

وی در ادامه تصریح کرد : مناطق جنوبی شهرتهران همواره یکی ازنقاط سرشارازاستعدادهای ناب ورزشی دررشته های مختلف از جمله فوتبال، کشتی، ورزش های رزمی وغیره بوده است و ساخت این پروژه های عظیم می تواند تاثیر بسزایی در سطح ورزش منطقه داشته باشد وکه ورزشکاران ضمن بروزاستعدادهای خود و طی کردن پله های قهرمانی می توانند برای ورزش کشورنیزافتخارآفرینی کنند .

فرماندار ویژه ری بااشاره به اینکه این سالن ورزشی تخصصی بوده و قابلیت بالایی دارد ،افزود : خانه ژیمناستیک باقرشهرجزویکی ازپروژههای ماندگار خواهد شد و جای بسی خوشحالیست که این پروژه به زودی در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد .

فرماندار ویژه ری در ادامه از میدان تره و بار باقرشهر بازید به عمل آورد و گفت : با افتتاح بازار میوه و تره بار باقرشهر شهروندان می توانند به مواد غذایی سالم و تازه اعم از میوه ، سبزیجات و خشکبار دسترسی آسان پیدا کنند و همچنین این مرکز می تواند سبب کاهش رفت و آمد شهروندان شده که گام بسیار بزرگی در حل معضل ترافیک در سطح شهر برداشته می شود که این مساله یکی از نقاط قوت شهرداری باقر شهر است .

وی با بیان اینکه بازار تره و بار باقرشهر از ظرفیت بسیاربالایی برخورداراست اظهار داشت : این مرکز می تواند پـاسخگوی بسیاری ازنیازهای روزانه مردم خوب باقرشهرباشدکه باید درصدد آن باشیم تا محصولات کشاورزی ازتولیدبه مصرف وباکمترین قیمت به دست مصرف کننده برسد .

هدایت الله جمالی پور اظهار داشت : امیدواریم باارائه خدمات خوب و توزیع محصولات سالم و تازه در این میدان روزبه روزنيازهاي شهروندان با کيفيت بهتروقيمت پايينتر برآوردهشود.

لازم به ذکر است ؛ دو پروژه خانه ژیمناستیک زنده یاد حجت السلام مرتضی سعیدی و بازار تره و بار قرار است همراه با سایر پروژه های شهرداری باقرشهر همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.